onsdag 10. september 2008

TV avhengig JEG????

Hver dag er det noen ting som helst må sees, disse er: Dagsrevyen og hotel cæsar(jepp)
Mandag: TVNORGE: Ylvis møter veggen
Tirsdag: TV2: Greys Anatomy og Medium
Onsdag: Nrk: House(taper samtidig army wife på tv2), og special victims unit på tvnorge
Torsdag: NRK. rebus(taper Criminal Minds og Numbers),Dyrisk med Hummelvoll
Fredag: Skal vi danse, Galileo, Dyrenes verden, Nytt på nytt (her sliter jeg voldsomt)...Avslutter med Senkveld
Lørdag: Den store reisen på NRK, og God kveld Norge på TV2, må jo også få sett alt jeg har tatt opp på vidio
Søndag: Himmelblå og litt CM, og gjerne litt Miss Marple på slutten

Jeg kan også se på alle de patetiske serien før klokka 18, prøver heller å lese en bok da...
Jaja, godt tv'en funker ennå da... Må bare få tilføye at hunden får tur, jeg leser bøker, jeg burde brodere, og jeg har vasket hele huset idag... Og vasket tre maskiner med tøy. Og idag har jeg lest ut to bøker- den siste var: Øya av Hislop- en vakker, poetisk bok... Anbefales..

1 kommentar:

Simen sa...

Skulle ønske jeg hadde så mye tid til å se på tv og slikt. :)


Bloggarkiv