onsdag 17. september 2008

Tur og Trening..

Sånn som dette gliser Zebra hver morra jeg kommer ned, og når hun møter folk...

Idag kom elektrikeren på besøk igjen- men vi dro heller på skautur i det fine været.. Det ble Mørløs, med Chan og Hilde, og det gledet vi oss til.. Det gjorde vofsene også, så de måtte synge litt, og helt frem kom vi ei.. For det var plutslig litt kabeltrekk inni skogen der- så mi måtte gå litt lengere utefra, bare deilig.. Og vi fikk god møtetrening,for vi traffe masse mennesker i gule kjeledresser innpå veiene der...Men det ble en masse frislipp etterhvert- jippi... Chan gjorde som flatter gjør,og herjet i vannet... Zebra synes om det var litt kaldt, men fulgte nå med i noen av bekker. Og naturen var vakker, hadde begynt å pynte seg i høstskrud.. Herlig.. Det ble en deilig tur på 2,5 time, hvor siste halvtime ble mer eller mindre båndtrening, noe våre vofser synes var helt unødvendig.. det var to trøtte deilige valper vi hadde med oss inn i bilen..

Vel hjemme ble det en lur på sofan- når jeg våknet, hadde Zebra vondt i øyet..Så det ble litt rensing av det, får se det ann til imorra..

Ikveld ble vi med Chan og H,ut til Hove for litt bruktstrening,og det var gøy og deilig. Var mye tull, nye hunder, og masse lukter...

Ser at jeg må trene opp lekeintensiteten-den er helt borte, uff..

Men hun lå på fellesdekk i 2 min, JIPPI....

Så ble det litt vel mye mygg, så vi dro hjem..

Vel hjemme fikk hun litt mat, litt øyefiksing,og nå sover vi bak mammas rygg- deilig...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann vennen.

Ville bare takke for en helt fantastisk dag!!! Det var utrolig deilig og være sammen med dere på tur. Chan er "død" og det er litt deilig må jeg si :)

Ha en fortsatt god kveld vennen!!

Klem fra Hilde og Chan!

Anonym sa...

Sånn smiler Casper og :D
Eller, han viser ikke så mye tannkjøtt, men smiler fortsatt.
Det er så koselig det, han skakker på hodet og kommer slangende mot meg, finnes ikke noe koseligere å våkne/komme hjem til altså :D
Artig rase, de har jo humor!

Anonym sa...

Høres ut som om dere har hatt en flott tur :)
Har du lyst til å være med på hundetreff (lek og sosialisering) på fevik til fredag kl.15? Du har vel ikke bil hvis jeg ikke husker feil, så jeg kan hente deg ;)

Hilsen Elin,Molly og Supra!


Bloggarkiv