søndag 7. september 2008

Sørkedalen- frislipp


Jippi, vi er fri
Her er det LEO som er bror til Nivea og Zebra som er i farta.. Dette kom visst under feil bildet, jaja...

Leke masse, kjempegøy... Hunden i rød sele vet jeg ikke hvem er... Noen som vet???
Søstrene i lekebus, sorry dårlige bilder, men jeg klarte jo å ta feil innstilling på kamera, dette er jo ikke blomster i nærmotiv...

De lekte noe fryktelig,og hadde det rågøy... Jippi du er den kuleste søstra ever....


Se jeg har alle tennene mine, har du???



Så kom jo Guro med Peppergutt, jippi, min helt sier Zebra...




Min helt jeg kommer sier Zebra- Pepper er nok lykkelig for å få slafsa på ei søt prikkeprinsesse... Han så fornøyd ut..





Jeg er så glad jeg mamma, har det kjempefint...






Må kose litt mer med Peppergutten..







Leke med alle sammen, Nivea, Zebra og Buffy.. her er det flere som tar bilder... Og Zebra ble så glad for å se Kirsten, tydelig at hun blir kjent igjen ja...








buffy og Zebra fant virkelig tonen, kjempeskjønne sammen..




















Ble litt voldsomt for Buffy med alle vofsene- da er det godt med trøst hjå mamma.. Det kom en hannhund(sele)vet ikke hvem det var, og en utrolig feit toller.... Men de lekte så fint sammen alle sammen..












Pepper derimot savner Zebra,og hyler ut sin frustrasjon..











Her sjekkes den utrolig feite tolleren ut, var veldig snill, men var ikke pent så overvektig som den var...













Buffy og Zebra løper om kapp..














Søteste Buffy som ble BIS VALP.















Ingen kommentarer:


Bloggarkiv