mandag 29. september 2008

Kursgang nr 5 redigert 30.9.08


Idag var det ny trening,og bikkja mi hadde haue i skyene,og konsentrasjonen var på ferie i Karibia... Joda- dette gikk fint... hehee

Til det positive- hun går fint med fot med råkontakt- dette må strekkes, hun detter for fort ut...

Hun kan gå korte seksjoner med fri v fot- strekkes,og stoler ikke på at hun ikke stikker ut..

Innkalling, knall fart, skeiv innsitt,og treg- må jobbes med

Stå under marsj- sliter litt her- å bruke belønning bak, funger hjemme, ikke på trening blir kaos.

Men hun kan stå,og kan nesten vente litt, hehe

Sitt og bli gikk omsider idag, men var utrolig ukonsentrert

Dekk og bli er bedre, og kan finte strekke tiden, men takler ikke at folk går inn å roser ved siden av..

Dekk fra holdt, var tullete idag, men fikk en nesten perfekt på slutten av treningen, jippi...

Lekebelønning fungerte knall idag, det var gøy..

Men ho var veldig barnslig idag,og så gira på å leke.. Hjalp kanskje ikke at hun fikk leke med Aurora før timen, hehe.. Og at Mon med unger kom, jippi så Zebra,og mista full kons..

PS hun var jo faktisk veldig flink med svingene under lineføring idag, jippi...
Her er link til Zumo sin blogg, eieren tok noen bilder fra idag:http://knokkelbeinet.blogspot.com/

Har nesten bestemt meg for å ikke gå opp til merket... Jeg har ingen av øvelsene fullt inne- har ikke strukket tiden og fått flyt... Og jeg vet at selv om det ikke er hun sin feil, blir jeg dritt sur hvis det går dårlig- noe som det mer enn trolig vil.. Jeg har heller ikke trent på rare nerver fra mor...

Men har nok lyst til å ta merket en gang, har jo klart det før, hehe..

nå ligger hun gørrtrøtt ved siden av meg, og glipper med øynene..

Nå har jeg hamstret for..

15kg Royal Canine Sensibel Medium- for iq ball og godbiter, greit somt turfor

60kg vogh- nr 25-33 og kylling

Har også 10-15kg i frysa med valpefor og kylling..

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv