torsdag 11. september 2008

DYR tur

Vi ble vekket imorges av en telefon om vi ville være med på tur, det ville vi.....
Så utav serken,og i turtøyet... Zebra var rektig våken,og prøvde seg på både doslikking, trusestjeling,og dopapirherping...
Tyson var ikke våken ennå, så vi tusla rundt, mens han prøvde å våkne til livet, noe Z synes var kjempekjedelig, gosj... Heldigvis ville han leke litt, jippi....
Så bestemte matmor seg for å dra til hundebutikken å sjekke ut regndress til Snørra..
Var og kikket på Hund og Friluft-der var det bare en dyyyyrt dekken-
Så jeg tenkte jeg skulle kikke på Myrene- der var det stengt, selvom det var over tre kvarter siden de skulle åpnet- da dreit jeg i de(uprofesjonelt) gikk tilbake til Bjørn..
Var litt i tvil om jeg skulle kjøpe et Hurrta med bein, men følte det ble litt drastisk. så det ble et knalldyrt obtrack, fysj, vil ikke si prisen engang... Kjøpte også mer vom og hundmat,og en refleksvest, som kommer på døra ikveld..Jepp dyr tur ja...
Men siden det regnet når vi gikk hjem, var Snørra veldig fornøyd med sitt nye kleesplagg...
Nå er jeg på jobb,og døtrøtt, drikker cola for bare livet,og surrer rundt i min egen verden, hehe... Gleder meg til kvelden kommer, da skal jeg kose meg med Agnes..

4 kommentarer:

Lise sa...

Heisann :-)
Kjekt å ha en tv-oversikt jeg kan sjekke når jeg sitter å lurer på om det er noe på tven, takk.

Anonym sa...

Men det dekkenet du kjøpte er virkelig bra, jeg har det selv og jeg tror du kommer til å bli fornøyd :)

Anonym sa...

Heia.
Ja det blir sånn av og til. Men er det gode ting så er det verd pengene.

Klem Hilde og hundene.

Anonym sa...

Heisann.

sliter med bilder. er noe galt med kameraet mitt. sråe at minnekortet er låst så jeg får ikke tømt det! Aner ikke hva jeg skal gjøre så jeg skl på elkjøp til mandag

Klem Hilde


Bloggarkiv