torsdag 18. september 2008

Triksetrening..

Har hatt en jævlig dag på jobb, vært syk,og hatt vondt i kroppen- da er det ikke deilig å være syk..
Heldigvis er Zebra sliten idag, så hun er tålig rolig- jippi..
Kom hjem etter en drittdag på jobb,og fikk så trent en god og bra økt med Z, deilig.. Trente sitt bamse- og vi har det nesten inne etter tre økter med pølser. Fikk også tørrfor i en iqball- så nå håper jeg på en rolig kveld.
Håper jeg ikke blir syk, men kjenner kroppen min er svak,og sliten. Typisk meg å bli syk før jeg skal være sosial i et bryllup, typisk, typisk.... Avog til hater jeg kroppen min som ikke klarer noe så enkelt som å holde seg frisk..

2 kommentarer:

Anonym sa...

God bedring! Kjempe morsomt smile bilde av Z!

Anonym sa...

Hallo der... gooood bedring :)

Her slites det også med forkjølelse, men Pippi er er heldig som får være med bestemor og bestefar på hyttetur. Får oppdatering hver ettermiddag om hvor masse hun har løpt i skogen..... men savner jp prikkeprinsessa mi... Sees vi snart igjen? Kan kanskje ta en tur bort snart. Tur, god mat og drikke, tv... ja er ikke det en skikkelig date så vet ikke jeg.. hehehe!


Bloggarkiv