søndag 7. september 2008

Søndag,Mike og golweiler...

idag er det søndag,og avslappning etter en hektisk, men gøy lørdag..Planen var å sove kjempelenge, deilig frokost, og se på tv, lese ut en bok...
Jeg ble vekket kl 07 av en veldig våken prikkefrøken, og siden jeg ble litt våken etterhvert fikk jeg tatt oppvasken, støvsuget, og spist grøt til frokost...
Så brukte jeg uhorvlig lang tid på lage blogg, e begynner å hate blogspot intenst...
Så dro vi til jordene for å leke med boxeren Mike,og idag lekte de fint.Mike var litt hardhent, men gikk fint, men ho trynet jo hele tiden...På hjemveien møtte vi en bl av golden og rottis- veldig pent.. Kropp og lynne som golden, farge som rottis... Og da fikk ho kjørt seg litt til... Veldig sliten puppy jeg hadde med hjem, faktisk overtrett, så det ble litt tvangssoving i buret... Nå skal jeg lese en bok... Kos dykk videre....

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv