torsdag 10. juli 2008

wwshow Torsdag....Mastiffer og bruks raser.

Kø ja, og dette var den minste køen. Vi hadde veldig lite problemer med kø,og parkeringsplass....
En må ha penger, her telles det opp...
Piller er også viktig, her sjekkes dagens dose...
Sentralasiatisk ovcharka med kuperte ører.
En utslitt nappe, for et rynketryne....
Helkuperte dobermann'er, det er lekkert å se på, men jeg er imot kupering..

Dogo argentino, disse hundene er hvite, skarpe,og brølte mye.. Et utrolig mye bråkete ring, bådav hunder og mennesker.. Synes også mange av hundene var veldig rosa,og lite pene i pelsen.--
Her vises både ukuperte og kuperte...
En tosa, en pen hund, men absolutt ikke så mektig som jeg hadde innbilt meg... Så mer ut som en søvning bamse, men skinnet bedrar. Dette er tøffe hunder....

En rase jeg ble kjempeskuffet over, var Filan, den var jo ingenting,og denne rasen har jeg drømt om i flere år.

Zumo fant seg en stor drømme dame....
Jeg er veldig fasinert av GD, særlig harlekinen, og dette er store hunder... WOW...
En kupert GD hanne.



Ingen kommentarer:


Bloggarkiv