fredag 25. juli 2008

Knallvær og jobb

Fremdeles på jobb, fremdeles knallvær....
og jeg synes det er så lite gøy med blogg uten kommentarer, Så skriv en kommentar folkens, det er så mye mer stas,og da merker man at folk faktisk leser bloggen...
Ellers har jeg en bok anbefaling:
Pinnsvinets Eleganse- en herlig underfundig bok, om fordekte portnerkoner,og suicidale ungomsjenter,og rikdom.... Kos dere, en rektig perle...
Gleder meg til jeg kan gå hjem i dag, da skal jeg kose meg med kald drikke,og en god bok..
I går hadde jeg baywatch party,og det var dårlig oppmøte. Men jeg og K hadde det fint med Shauni og Mitch, Eddie og Craig... OG de løp,og reddet liv, og var bare herlig gammeldags i hårfrisyre og klær.. Men gøy gøy..
Siden kokken var sliten hadde vi pizza fra pizzabakeren, deilig mat,i tillegg litt svenskecola..
OG utav det intet strømmet det folk på besøk, C fra Berge, og Kog J var innom-kjempekoslig..
Nei må tilbake til jobb, skal blogge skikkelig en dag...

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv