fredag 25. juli 2008

Snill valp og trøtte mødre..


Jeg har en snill pappa, men en enda snillere valp...

Pappa var snill og skulle gå tur med Zebra for meg idag, kjempesnilt.Jeg hadde kjøpt Flexie line til han,og for at det ikke skulle gå helt galt, fikk Zebra sele på seg....

Når jeg kom hjem noen gode timer senere, ligger Zebra å sover, med selen på- LIKE HEL:... Snilleste valpen det....

Som takk for det, ble hun tvangsspylt for å kjøle henne ned,og et frossent kjøttben.

Vi overlever varmen, men godt er det ikke..

Imorra er siste dag på jobb på en stund(to dager),og jeg skal i grillparty på kvelden, det håper jeg blir kos.

Jeg har store forhåpninger om at i løpet av helga skal jeg bli ferdig med Canis sitt klikkerkurs via internett, og så få gnisten igjen til å begynne å trene... Det er jo hos meg feilen ligger- trøtt og giddalaus..

Ikveld skal jeg være super usosial, se på tv, lese,og slappe av.... Helt herlig...

Gratulerer til Monika som med sin gråschæfer Embla klarte 2plass i NM i brukslydighet- knallbra gjort.... Nå fikk jeg lyst til å trene bruks igjen- kanskje det er det Zebra skal bli IPO hund???

Ellers har jeg fikset litt på bloggen, vi føler oss litt RÅÅÅÅÅÅSSSA for tiden.....

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv