fredag 25. juli 2008

Turer i uken som er gått med bilder...

Store Tyson ser nok enda større ut fra denne vinkelen...
Tyson sitt kjenneegn, skallegrepet, hehe, ser voldsomt ut,, men er bare kos...
Og Zebra på intens smisketriiiiippppp...


På mandag, tok jeg og Zebra en lang tur bare vi to..På jordene møtte vi Supra og Easy, så de fikk lekt litt, kjempegøy synes Zebra. Vi gikk derfra gjennom skogen, til vannet, hadde tenkt å ha en skikkelig svømmeøkt, men det ville ikke Zebra.. Så vi tusla hjem.På jordene så jeg en gutt med en hvit bullterrier, og jeg koblet Zebra,og trente passivitet. De tok gikk da til bilen. Og ut fra skogen kommer en lever skimlet strihåret vorsther, gud vi skvatt... Men han var snill han, så jeg slapp Zebra,og de lekte. Mens jeg gikk tre runder på jordene for å se om eieren kom, men nei...

Traff til slutt en dame med en gs, som kunne holde den litt så jeg kunne komme meg unna. For den var veldig betatt av Zebra... Heldigvis kom vi oss hjem uten flere problemer... Da var det en sliten puppy, jeg la i buret.


På tirsdag gikk vi jorde tur med Tyson,og de lekte fint, bare se bildene.


Onsdag ble det bare en kort tur på parkeringshuset til Maxis- og en jordetur på kvelden- men hun var slapp og sliten av varmen hun også...


I går ble det en kort og rask jordetur, varmen gjorde det ubehaglig selv om det var tidlig på morran.


Idag tok snille pappa ho en tur,deilig for ho,og deilig for kneet mitt... Som stadig er hovent og vondt...


Imorra blir det en skikkelig skogtur tenker jeg- før jobb,og grillings etter.... Da kan jeg trene sosialisering og passivitet.

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv