lørdag 12. juli 2008

wwshow dalmiser championtisper

Spotnik's Crystal Crown
Uvertura Iz Terktskog Dubrovy
Zabwan Uliana
Toot's You can call me AL
Assiduvitas Eccentric Echo
Crazy for you Duke's Proud- en hund som har vunnet utrolig mye..
Club Julie Vom Schwarsenberg
Ria Vom Wolfberg
OG her er alle bildene jeg har fra tispene, det var utrolig trangt rundt ringene, og det var ikke lett å bilder fra begge ringene, så jeg konsentrerte meg om tispene. Det var en utrolig spennende dag,og veldig gøy å se så mange ukjente hunder..
Feil som jeg hang meg opp i var: dårlig skuldre, alt for høye haler,og litt forskjellig i gemyttet. Ingen aggressive, men noen som var engstelige,og trakk seg voldsomt for dommeren.
Alt i alt en gøyal dag.. Gleder meg til 2010.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello.
May I use your picture of Zabavan Uliana in ours websites?
You can e-mail me, nina.kalliokorpi@gmail.com

Thank you and if i can use this photo, you can come to our site to look at it. Adress is http://www.kolumbus.fi/kalliokorpi


Bloggarkiv