lørdag 26. juli 2008

Lørdags morra på jobb

Jeg jobber som sagt på Arendal Bibliotek, en herlig arbeidsplass. Koselige kolleger, og et herlig bygg,og massevis av lesestoff...
Trodde jeg var sent ute idag, så jeg stresset noe voldsomt, men var jo over en halvtime for tidlig ute, gosj..Så da sitter jeg og diller litt her..
Har allerede vært ute på 1,5 times skogtur med Zebra, det var deilig.
På vei til skogen, møtte vi på et rådyr. Og det var ikke mye redd, det sto og kikket på oss, mens vi tuslet rolig forbi på veien. Zebra var veldig interessert, men jeg orket ikke noe tull,og hun gikk fin fot forbi denne vakre skapningen.Ellers var det mye spennende i skogen, jeg gikk den mellomste ruta. Og jeg merker hun er i spøkelse alderen, et veltet tre utløste stor redsel- men ikke større enn at hn kunne spise godbiter. En pinne som stikker henne i sida når hun går forbi en busk, kan også være opphavet til en tullete redsel spurt.. På disse småtingene, later jeg som ingenting,og tusler rolig forbi.. Ellers var det utrolig varmt,og utrolig mye småkrek ute, gosj- kjente de summet i øregangen flere ganger.. Men alt i alt en deilig tur, med vakker natur og en bestevenn- kan ikke bli bedre..

Nå er det jobben som står for tur- så dere andre får kose dere i solen,og nyte sommeren- jeg skal være bibliotekar....

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv