mandag 14. juli 2008

Mandag og jobb atter en gang

Et bilde fra når jeg henta tuppa..
Heisann, idag var det hverdag igjen.

Ble en litt lengere morratur enn beregnet, da vi etter vår obligatoriske jorderunde, møtte en viril og steinvill GS, som het Linus. De lekte bra sammen, men Linus ble vel etter en stund mer interessert i jockeyposisjonen, så da avbrøt vi.OG atter en gang møtte vi en jeger og hans hund,når det gjelder dressur, masete krav, ingen belønning,og smekk over snuten når den ikke lød. Og han var veldig overrasket over hvor lydig Zebra var, men regnet med at det kom fordi hun var ung- jajaj. Ellers var han overrasket over hvor kjapp og smidig en dalmis var- og det er flere som blir. Rask ja enig, smidig, nuvel, hun snubler i sin egen skygge, hehe..

Og ang rygging, og låsing, jeg holder et godt øye med den, men synes det varierer fra dag til dag. Jeg ser det ann,og masserer lett etter hver tur, og strekker. Om noen har noen gode tips til hva jeg kan gjøre blir jeg glad.
PS, og hvem andre en undertegnede har kjøpt seg Baywathc sesong 1 og 2- kjempebra serie, hehe... så nå er det å se på veltrente dumme vakre blondinger og muskuløse hunker... Inspirasjon til å slanke seg til bryllup....



Ellers var det fullt opp på jobb, med masse utfordringer, og noen flauser- atter en gang.


Vel hjemme ble det en liten tur, og litt iq leker på kvelden, nå ligger hun under teppe,og bare sukker av nytelse.


Imorra blir det gøy og vilt, tur med fire hunder, yeah.......

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv