torsdag 13. november 2008

YEAH e klarte å gå tur...


Våknet og kjente på ryggen min, den føltes nesten god ut- og gled forsiktig og varsomt utav sengen.. Pyjamasen var full av hår, da jeg hadde latt snørra sovet i senga mi(ho ble senere hevet ut,og ned i buret da hun plutslig ville leke klokka tre om natta) Trappen ble forsert med største forsiktighet,og vel nede strakk jeg meg godt og gratulerte meg selv med enda en trappeforsering uten fall..

Jeg gikk å våknet prikken, som nå var trett, typisk.. Men vi kom oss ut- ble litt satt utav at det var glatt ute, men tok på meg tøffe drakten og rock videre..

Og mi klarte oss greit- men ble nesten ryggkrise da prikken kjente igjen en riesenvennine- heldigvis så holdt både flexiband og rygg..OG ryggen holdt hele turen, vel han verker litt, men pytt jeg gikk tur i 5o min( at jeg gikk som ei gammel dame, har ingen betydning)..

Nå sover prikkesnørra, og jeg skal følge det gode eksempelet.. Så natta litt(jepp vi syke og slitne sover midt på dagen)..

Utfordringen er påbegynt- og ja da....

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv