lørdag 1. november 2008

Fornøylig samtale...

Jobber jo i ekspedisjonen,og får prate med masse forskjellige mennesker, her er et utdrag jeg hadde med en jente på en torsdagskveld..

Jenta: kan du flette kinaflette?
meg: nei, det kan jeg ikke
J: kan du flette fransk flette
M: nei
J: kan du flette rasta?
M: nei...
J: kan du flette vanlig?
M: nei
J: kan du ingenting du?
(her følte jeg min interiget og selvfølelse fikk seg et ufortjent rykte,så etter litt pusting)
M: Jeg kan masse ting, men ikke fletting
J: hva heter du?
M: evy
J: er du gutt?
(og ja jeg har store pupper)
M: nei, jeg er en jente
J: vil du være gutt?
(har drømt om det av og til innrømmer det)
M: det er greit å være jente
J: er du sjef her
(fristende å svare ja, men...)
M: nei, det er ikke meg, han sitter der oppe
J: hva heter han?
M: Ola
J: er han gutt?
M: ja, eller mann
J: Kan han flette kinaflette?
M: du må nesten spør han
(skal ærlig innrømme at jeg hadde likt å se det)
J: kan du flette kinaflette?
Skjønner dere tegninga?? Men som sagt noen samtaler er mer fornøylige enn andre....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha... skal si du får utfordringer på jobb.... Synd man av og til ikke bare kan stenge all støy ute.

Anonym sa...

Hahaha, for en utrolig givende samtale!!
Måtte også le litt av stakkars prikkefrøkna som måtte gå med bindet opp/ned i trusa si...

Forresten, greit å få greie på så mye "vondter" med termografi, selv om det er kjedelig for hunden;) God bedring!

monika sa...

Det var da en utrolig intelligent samtale gitt, tror ikke jeg hadde vært like tålmodig som deg altså!
PS, Zebra ser ikke overlykkelig med de nye fasen i livet sitt!
Håper vi kan få til en tur eller 2 allikevel, med en av hundene av gangen helst...


Bloggarkiv