mandag 24. november 2008

Jentehelg... uten prikk

Fru Godvennen som ikke bare er nygift, men også har fått et helt fantastisk hus- jepp det misunte jeg deg...
Var mye god mat,og masse snacks, prat med gode venner(kjadring), og hyggelig gjensyn.. PS: frøkenen i bakgrunnen er singel- send en melding hvis interesse..

Stakkars Snørra måtte være hos mine foreldre- der hun koste seg- og bet i stykker en kabel... Way to go girl...
Ellers idag har hun fått en stor god time med løsløping på jordet i tussmørket,og i ettermiddag en tur i lysløypa på ca to timer... Med Mon og Zumo. Hun var kjempeflink hver gang vi møtte hunder og andre mennesker- jippi... Nå sover hun som en stein bak knea mine- snorker gjør hun også..
Temaskifte:
Jeg har sluppet opp for gode utrykk... Før i gamle dager hadde jeg: svarte neger- det ligger nemlig godt i munnen,og har inget rasistisk for seg- nå tør jeg ikke engang tenke det.
Snabel- men den har så teit gestur ved siden av meg at den har jeg slått fra meg..
Bæsj meg på leggen- men den er noen andres,og det er jo ikke gøy
Piss meg i trynet- en variant- lite pen sådan
Dæven Baraken- er det jeg har nå,og med ny president på trappene er vel den avlegs..
Tips tas imot med takk..



Ingen kommentarer:


Bloggarkiv