lørdag 15. november 2008

Først var det FREDDA, så var det lørda....

HEi hei alle sammen, er det noen lekre gutter her da????
imorra er det søndag,og vips er helga gått..

Hva har skjedd siden sist- lite..

Ryggen er bedre,og det er blitt flere turer, og jeg trener mer med henne..

Ellers har pappa vært kjempesnill og lufta snørra idag-(pappa: idag var ho vill..) Hehe, jeg kan underskrive den- hun er i voldsomt humør.. Hun oppfører seg som en kenguru på speed, nesten litt skummelt. Tydlig at nå har det blitt lite mosjon over en lang periode- og enda er det to uker igjen til frislipp med andre hunder- sukk.....Prøver å finne ut om ho står- men det er jo som å prøve å teste en ål med pels- gosj..

Mi trener fremdeles på bakbensløft,og jeg vurderer å kalle hunden min dum.(man får visst den hunden man er som trener- det er ille).

Men idag fikk hun en liten tur imorres, merket da at jeg hadde null kontakt,og hun var helt gira..

Så hadde pappa gått med ho en time,og dere har jo lest hans kommentar..

Så når jeg kom hjem gikk jeg med henne i 15 min, og så trente jeg henne i nesten en time- all maten for dagen ble trent inn- nå sover hun!!!!!!!!!!!!!


Hun fikk trene litt med meg, men mest med disse iqspillene- var innom fire stk en helt ny.

Og den slet ho med, men ho fikk det til på slutten, med litt hjelp av matmor..Flinke bisken som prøver.... Gosj, skal bli deilig med en masefri kveld..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint bilde igjen;D Her skjer det ikke all verdens heller kan man si hehe, håper dere har hatt en fin helg;)

Anonym sa...

Hehe ja jeg beholder de, og selger noen. Bregynner bli litt for mange kan man si:P


Bloggarkiv