fredag 7. november 2008

TERMOGRAFI litt info


Jeg har nå fått konklusjonen av termografi timen- og det var ingen store overraskelser, faktisk ble jeg litt forbauset over hvor lite info en fikk. Hun har noen blå felt i ryggen, som kan være en låsning, eller tyde på dårlig blodtilførsel.. Hun har også røde felter i både forben og bakben, som kan tyde på belastningskader. Ellers var det lite som kunne fortelles, ikke om det var låsning, eller om det var noe annet.. Jeg måtte komme igjen og få en massasje så hun får kjent over hunden å vite mer- jeg får gjøre det... Men vil nok begynne å massere litt forsiktig selv, har jo lest om dette,og har flere bøker. Håper også Back on Track dekkenet mitt kommer snart,og at det hjelper... Noen som har andre ideer?

Vil gjerne ha tips om trening av rygg og bukmuskler.

Her er litt info om termografi:

den utfordringen jeg har fått- mi sliter.... jævlig.


Ingen kommentarer:


Bloggarkiv