torsdag 17. februar 2011

Trugetur med kondomdress og sjokolade:)

Det har snødd noe så enormt her hos oss i det siste, at jeg har måket 5 ganger det siste døgnet, blæh. Og jeg som ventet på vår. Kan visst vente litt med det ja.

Men idag skulle vi til pers, vi skulle på tur dermed basta. Så på med kondomdress, dekken og truger. Og tuslet avgårde, og det gikk TREEEEGT.. Det var utrolig tungt, tilogmed på trugene gikk jeg med snø til godt over knea, phu. Zebra svømte rundt i kondomdressen sin, og var i happy happy humør. Det var deilig å se. Hun ville gå foran meg på stien, og logret og var fornøyd. Halveis stoppet vi, fikset trugene litt, la på ho dekken, ho var blitt kald, og mens ho søkte etter godbier med fynd. Spiste jeg litt sjokolade og okket meg over mine slitne lår, hehe:)
På vei hjem ville hun gå fremst, men da var hun kald, og sliten. Halen hang, og ho bare tuslet avgårde, ho skulle hjem ja:) Vel hjemme fikk jeg av henne klærne, og puttet henne i håndkle, brrrrrrrr. Og hun var iskald på "tutten", vet ikke helt hva folk kaller den. Men den var jo den eneste som ikke var dekket av kondomdressen, og når man vasser i snø til ryggen så.......... Gitt ho ekstra cvit, og håper ho ikke blir syk av det.
Men resten av dagen har ho vært veeeeeldig rolig, hehe, vært en tøff tur for ho idag. Imorra blir det enda verre, da har vi personlig trener, phu!!!!
Tok noen bilder, de kommer i neste innlegg:)

Ingen kommentarer: