lørdag 5. februar 2011

Snørra drar til byen og hjem igjen:)

Ja her er det nye båndet jeg fikk av mamman min- hun trengte nok noe pent å se på:). Men hun har jo meg:)
Synes det var viktig å vise frem skosamlingen min- den blir større og større- sko er så gøy altså(skikkelig høy pipestemme,og tygge tyggis, og snurre hår å sånn:)

Så måtte vi kikke litt på disse birdiene vi da, som bare skriker og maser. OG vet du MammanMIN! hun gir mine godbiter til disse fjærkrea:((((
Noe med at en må ofre litt for å få gode bilder:( Det er MINE nammanammmer:((((
Ikke fikk jeg jage de heller, jeg måtte leke: Sitt og se pen ut! Der er jeg jo veldig GOD da!
Mer sånne birdier:( Synes det burde være noen av meg, jeg er penere enn birdier, det mener jeg SERIØST!!!!!!!

HER tok mamma poenget og tok bilder av det som er viktig her i livet: MOI!
Det var min bytur, og jommen er det ganske hardt å drive å sjarmere folk i alle aldre, sitte og se pen ut, sjekke ut godteribeholdningen, og teste nye sko og klær.. SLITSOMT!
But somebody got to do it:)








1 kommentar:

Hege sa...

Søteste Zebra :) Fine bilder av søte fugler og søteste Zebra!

Hun virker bare heelt herlig ;) Håper å få møte henne en gang!