tirsdag 15. februar 2011

Åh vi er så glade:)

Sånn helt ærlig, nei.. jeg er lei av snø, kulde og IS. Jeg har storforbruk av brodder, og dere må gjerne mobbe meg, og si gamle dame. Men hvis jeg skulle falle og brekke noe- hvem lufter Z da??? Dere???
Men igår skulle vi også lufte Lotus, og det gledet vi oss til. For Lotus og Zebra har blitt så mye bedre sammen, nå gleder hun seg til Lotus igjen- ME LIKE:)
Så vi karret oss opp den islagte bakken, kjempet oss opp til huset. Der Z gikk og hylte i glede, og fikk endelig opp døren. Der satt Lotus så pent, og inn brøyta Z seg med fynd og klem. Et raskt kyss til Lotus iforbifarten, før ho spant opp trappen, og sjekket ut andre etg. Det var vel ikke helt etter planen. Men Lotus hadde i mellomtiden gått ut, så jeg skyndte meg etter med sele og bånd. Zebra kom ned, og var spørrende- ho leita vel etter Lotus sin matmor tenker jeg, hihihi.

På med bånd, ned en glatttttttttt bakke, og jeg hadde med freidig mot sett for oss tur, den ble kjapt forkastet. For Lotus hadde ikke videre båndkultur må vite, og Zebra er sau, og see and does as the others- så det var ikke greit. Så det ble frislipp og lek på løkka like ved:)
Noe vofsene synes var gøy hvertfall:)
Zebra virker til å være noe bedre for tida, men jeg er avventende i og med at kulda har gjort sitt inntog igjen, men vi prøver å være optimistiske her:)
Vi trener, men ukens utfordring ble nettopp det!! Rulle rundt, høres lett ut- ikke med Z. Jeg har en mistanke om at det kanskje gjør vondt for ryggen, så hvis jeg ikke får det til etter noen dager lar vi den ligge. Ho skal være med å bestemme hun også!
Prøvde å ta opp leking, siden jeg vet det er såpass viktig, men ho er ikke særlig ivrig, igjen mistenker jeg at det kan ha noe med smerter å gjøre.
Vi får se det ann, og kose oss med disse gode dagene vi har nå.
Bilder kommer etterhvert:)

6 kommentarer:

emelie sa...

vad härligt att hon verkar må bättre! :)

Pia sa...

Härligt att hon mår bättre :D

Carin Säärelä sa...

Har sett att du kikar in på min blogg, nu måste jag titta in på din också!
Du har också Dalmatiner med full-fart-non-stop. :-)

Anonym sa...

Er såå enig med deg. DRITTVINTER! nå vil vi ha sommer og sol, så hundene våre kan være friske og raske!!

Prikkete hilsen fra Line, Pippi og Frida

Pia sa...

Jeg vil enten ha masse mest vinter, eller sol og sommer jeg da! :D

Kjekt å lese at hun er litt i form igjen - håper det holder seg lenge :)

Anonym sa...

Godt å høre at hun har gode dager, nyyyyt dem :) Her går det også på brodder så ingne mobbing fra min side. Tenker at brodder er den nye in-tingen denne vinteren jeg da.. Kos dere videre med trening, lek og latter. Stor klem :)