fredag 18. februar 2011

Fri utfoldelse i dyyp snø:)

Vi er godt fornøyd med kondomdressen vi:) Perfekt til disse forholdene:)
Det blir fine bilder av en aktiv prikk i dyp snø:)

Flinkeste Snørra fungerte som kosekamerat, og plog denne turen.

Det var enda mer snø idag, når vi gikk tur med Lotus, og vi gikk i kupert terreng. PHU, det var tungt.


Tidevis gikk/svømte de med snø godt over ryggen, så bare hode og rygg på de.

Mamma- ditta kan du ikke meine- ALT for mye snø:)

Mamma, det er seriøst veldig mye snø-, seriøst!!

Kunne ikke tenke deg å hjelpe meg??

Phu, tenk å sette meg til å ploge vei da gitt!


Typisk mamma å rope kom- når jeg er laaangt vekk. Det gjør ho alltid.

Men jeg kommer jeg- som alltid!

Fine Snørra i kondomdressen sin.

Det er masse snø, da hjelper det godt med en firbent som tutler foran og lager vei:)


Men vi smiler lell:=)


Her smiler vi så mye at vi godt kan ta bilde to ganger:)( nekter for at jeg har gjort feil, hihihi)


Som sagt går fint ann å se dette trynet en gang til:)

Her gjelder det å gi alt!


Jepp det er mye snø. Gjerdet nede i hagen er på ca 90cm, så jepp ganske mye snø!

Blinkskudd!

På vei hjem fra tur idag, kald, og full av is, nå gleder vi oss til varme pledd, og en kakao.

Stripa mi- som jeg kaller den. Rett utafor inngangsdøra mi ser det slik ut- DET ER NOK SNØ NÅ!!!!!
Men jeg skal innrømme at det er vakkert, og det er jo deilig å gå tur uten å møte noen:)
Og jeg er så utrolig glad for truger!!!
Men vi gleder oss ikke til værvarslet til uken- enda mer snø, blæh!!!




















4 kommentarer:

Carin Säärelä sa...

Vad kul att du har lagt in många bilder! Älskade "smilelet" som hon har på några bilder.
Nu har också mycket snö!! Hoppas på sol i helgen så vi kan fotografera MERA!! :-)
Ha det gott!!
/Carin

Ida og Jatzy sa...

Wow, her var det mye snø!!
Zebra er kjempe sprek som løper sånn i den! Jatzy er lat hu, hu går bak meg hu, og bruker min spor som sti hehe :P

Marthe sa...

Det er nok snø ja *ler*. Her har vi ingenting :D

Herlige bilder! :)

Anonym sa...

OMG! Dere har mer snø enn oss tror jeg faktisk, og vi har MYE. Ingen av mine går på tur i slik dyp snø, så jeg har ikke kjøpt truger. Ingen vits i å gå på trugetur aleine..

Line