tirsdag 22. februar 2011

Flere bilder av Jeppe lek:)

Jeppe er ivrig på den nye leken han fikk:)
Den var en suksess den leken:)

Zebra donerte den bort med både siggel og bitemerker, flinke lille søta mi:)

IPO hunden min- blei du skremt??

Jeppe har så herlige utrykk, og den leken ble en big hit!

Her ser dere mynden som spretter avgårde med Z som akselerer etter:)
Vi tok av dekkenet, det ble så mye heftig lek etterhvert, da holdt ho varmen. Sokkene beholdt vi på, hehe.

Nå kommer jeg og tar deg......
Zebra hadde en god ryggdag, vi har hatt flere gode de siste ukene, håper det holder seg. For da blir Z i så gøyalt humør igjen:)
Pinner er alltid kjekt, og man vil alltid ha den andres pinne- er bare slik universet er det!
Jeppe har drakamp- han er innbitt han! Zebra er sterkere, men han har enda sterkere vilje, så han vinner tilslutt okke som:)
Åh flørte litt. Åh- kom igjen da kjekke Jeppe- vet du vil:)))

Sjekk utrykket på Blondi her, hehe:)


Utstillingsdalmisen min det tenker jeg:)

Så var det pinnejakt igjen, og den ene sokken forsvant kjapt, her er nr to på vei til å løsne. De potesokkene sitter ikke på under real lek i dyp snø, men pytt. De kom på igjen(hvertfall de vi fant igjen:)

Fineste barna det, tror de koste seg fælt. Lek er gøy!

Zebra har et lite lalalala moment sånn helt for seg selv- ganske vanlig faktisk:)


Man er ikke alltid like pen på bilder, fniiiis..
Så må jeg bare fortelle noe utrolig søtt:)
I går var vi på trugetur med Lotus og mamman, og det var dypt, kaldt og Z ble våt og sliten. Ikke hadde ho den beste dagen heller.
Så var jeg med hjem til Lotus for å hente noe, Z spratt inn i den varme gangen, og mens vi pratet la hun seg ned(varmekabler i gulvet). Så nå jeg skulle gå tenkte jeg jo at borrelåshunden ville følge med.. NEI.. Ho bare lå og overså meg fullstendig.. Det var jo varmt og godt kan du skjønne:)
Så jeg tok Lotus og latet som jeg gikk, da kom hun stakk hodet utav døren og gikk inn igjen:)
Ropte på ho, og mamman til Lotus ropte men neida. VARMT:)
Så kom ho tuslende bort til Lotus sin mamma, satt seg ned ved siden av med bedende blikk: kan ikke jeg være her, vil ikke ut med den gale damen i dette været:)..... Utrolig søtt!!!!
Men jeg er en beinhard mor, så på med lenka, og ut av døra gitt. Ho ble nesten like lykkelig når ho fikk mat og bot dekkenet på her hjemme:) Søtingen min!!!

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Tnåw, så søtt<3 Fine Zebra og fine bilder!

Carina Josefine sa...

Hver gang jeg ser Damlatinere paa bilder, blir jeg helt fasinert! Naa har jeg aldri hatt korthaarshund, men jammen er de lekre!

Takk for titten ! :)