fredag 28. august 2009

Kifanibåndene er kommet.. spesialdesign.

Jeg fikk laget et spesial laget halsbånd fra Kifani. .. En tribute til verdens største artist som har bursdag imorra.. Blir en snål dag, første bursdagen min uten han, blir en rar dag. Men han skal hvertfall feires og huskes på denne dagen.. Så her er min hyllest til Michael Jackson- i mine øyne verdens beste artist og musiker.. Takk for alt jeg har fått oppleve med deg og pga deg..
Er veldig fornøyd med båndet, og gleder meg til å bruke det. Og takk til Kifani som ikke gav opp drømmen min- resultatet ble jo knallbra.


Og siden jeg skal på agilitykurs i helga- måtte jeg jo ha et bånd til slikt også- ikke sant??????????????????????


5 kommentarer:

IM sa...

du er å blir halsbåndgal!! :P

emelie sa...

åh vad fint! :) jättefin idé! ja visst kommer det kännas konstigt imorgon? :( men fira ska vi göra iaf, det är ju ett måste.

Anonym sa...

hopp og sprett ja! Nok en gang grattis med dagen. Så gøy at det har gått så bra ag. Og kos deg med det videre i dag. Jeg har en liten pause i ugresslukinga. Vært ute siden 7. Er jo bare å sette fyllenervene i sving. He he. Sola skinner og ha en strålende dag. monika

Anonym sa...

og fine bånd forresten. Syns da ikke du er sååå halsbåndgal:-) he he!

Anette, Phoebee & Susie sa...

Heisann!
Kjempe fine bånd, du trengte jo absolutt flere Evy, du har jo ingen fra før liksom..hehe..;) Nei da, kjempe gøy med masse forskjellig, skjønner deg godt jeg:) Grattis med dagen på etterskudd, for var det ikke i går, på lørdag?