mandag 3. august 2009

Besøk av Star

Her er søte Star, en godgutt som var happy.. Zebra synes han var dum,og lot ikke sjansen gå fra seg til å fortelle han det.. Jeg ble både sur og paff, denne oppførselen har ikke Z gjort før...Et skikkelig brølebjeff var velkomsten han fikk...
Etterhvert ble det mer sutring og sure miner- og etterhvert litt lek..




Og det var godt å få litt utslitt hund hjem.. selvom hun hadde fått to timers mosjon like før..



Får håpe denne oppførselen er pga løpetid, og hormoner,og ikke et personlighetstrekk som kommer frem..




Hoppetihopp....




De lekte litt sammen, og det fungerte bra, helt til de kom for nærme meg, da kom bitchetendense til Z frem.. Drittbikkje.. Det der er tull. og det er første gang jeg opplever den siden av Z.. og den er ikke ønsket





Men som sagt de kunne fint leke litt, helst jaktlek..




Og det var et koslig møte, selvom en liten gutt nok ble litt lei.. hehe..




Men var koslig å møte andre med prikker, og Star var søt han...
Og takk til eier som orket å kjøre for å treffe oss...











3 kommentarer:

CamillaN sa...

Så fine bilder det ble ;-)
Det var helt topp å treffe dere, er selv litt bitch av og til, så Z er tilgitt og mer enn det ;-)

Om det er i orden for deg, blir jeg kjempe glad om jeg kan få noen av disse flotte bildene på mail!?

Skal se om jeg får tid til å legge ut noen av mine bilder i kveld - tror det ble et par blinkskudd - i alle fall et flott hodebilde av Z ;o)

Klem fra Camilla&guttene

Team Timian sa...

Heis Sveis.

Så koselige prikkebilder da. Bli nå ikke bekymret selv om Zebra lager lyder du ikke liker. Alle kan vel bli litt bitch med PMS og hormoner ;-)) Blir kjempekoselig å treffe dere på Øvrevoll. Og bare så du vet det, du har ei kjempelydig og smart jente , noe jeg fikk erfare i Mai da jeg holdt henne. Full kontakt når hun måtte.Stå på du Evy, du er flink med henne.
Voffz fra Trude, Timian og Mynte

Anita, Ita og Jubi sa...

Nyyyydelige bilder!!

Disse 'tendensene til PMS' vet jeg mye om, men det går da over. Star og Zebra er superflotte!!