onsdag 19. august 2009

Bjerke.... en opplevelse...

Jeg hadde spurt om Amanda(Turbo) kunne tenke seg å handle Zebra på Bjerke for meg, og det gjorde hun... Og her løper hun jo rektig bra..
Jeg var like trett som dagen før, fikk ikke sove så mye denne natta heller, så jeg tasset en time med Z på tur i de tidlige morratimer.. Så Monka fikk sove litt til.. Jeg klarer nemlig ikke å være stille når jeg er våken, og da blir Monka litt irritert, hehe.. Så ble en fin tur til Bogstad gård..



her er søstrene i aksjon..

Takk til IM, for bildene av Z. Jeg måtte gå bort, Zebra ble en smule ukonsentrert, og hadde visst laget litt lyd Så jeg fikk gå i handlegatene opp og ned opptil flere ganger- og det var ingenting nytt, det er nesten rart.. Ellers har jeg sett det meste av hundeutstyr.. Ble en flat rød, helt greit, stor takk til Amanda, håper ikke du fikk helt skrekken...
Ellers så kjenner jeg at jeg har lyst på en utstilling hvor jeg bare kan kikke, og ta bilder, skrive resultater, og kjadde med folk.... Jeg klarer ikke følge med når jeg har med bikkje..
Grattis til alle som fikk de resultatene de ville ha, og takk for koslig prat rundt ringen..
Mi sees vel igjen..


Pepper i fint trav..



Zebra med Amanda og Pepper med Guro.. Her er kjønnsforskjell og størrelse ja..




De to Dalmrosa brødrene..





Her ble Pepper målt, og han var vel den eneste tror jeg..l















Pepper igjen.. Fikk kosemost litt på han ja.. Og der tusler Z i bakgrunnen







og dette er Aragon









her er Toro..










Flinke Timian....











her er Siv i fin flyt- var så imponert over ho på øvrevoll..Regnet øste ned, og ho fortsatte like fint uten regntøy..












Bankiren's........har ikke katalogen så jeg vet ikke navnet..














Solbo's Kayo..
HVIS DERE SKAL LÅNE BILDER; SPØR FØRST... og alltid skriv fotograf













1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Evy og takk for sist,
Hyggelig du kom og Zebra er da alltid like søt. Synes dere gjorde en bra jobb på WAFDAL, og hun travet som bare det:-)
Vi sees vel i Stavanger:-)
Klem fra oss i Sande