søndag 1. mars 2009

Fredag og lørdag...

Lang lang rekke..
Er ikke lett å få sjekket opp zumo, med Zebra så irriterende nære..


Guttane på tur


Må måle litt krefter,men det gikk utrolig greit, selv om begge nok ville testet litt mer om de hadde kunnet. Lotus er skikkelig fjortis,og Zumo er jo akkurat blitt mann- men det gikk fint å gå tur for det.. Zebra gikk imellom hver gang det var antydning til tull...







LOTUS DANS





Z'ene har spottet Lotus







som sagt ikke alltid like lett å være klok og smart...






Her møter vi en Curley, og en blandingshund- begge møtene går veldig fint for seg..








Frost er vakkert









Er ikke lett å være like pen alltid...
På lørdag ble jeg med Sancho, og Silje til Storesand med Fevik,og der var det jo utrolig nydelig..
og vofsene løp som gale, og hadde det kjempekjekt..
Vi lekte også gjemsel med de.. Sancho lette, Zebra løp rundt som en hodeløs kylling og håpet på flaks.. Etterhvert fulgte hun bare Sancho, hihih..Runderingskurset i april kan bli morro...
Ellers lekte vi litt med pipeleke, og et pledd... Gøy å se Sancho klovne seg slik..
Eller ble dagen spist opp rett og slett..










2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann! Du har blitt utfordret i bloggen min :)

Anonym sa...

Hahaha jeg måtte virkelig le av det bilde etter det frost bildet, Zebra så jo helt borte vekk ut, skikkelig blink skudd! :D Måtte le litt for meg selv når jeg så det, og grattis med bra resultater fra utstillingen da! :)