fredag 27. februar 2009

Uka som har gått........med bilder og ord..

De lekte masse idag også, deilig med så gode venner..
Ha, jeg skal ta deg, jeg- Z...

HiHA, nå kommer jeg og tar deg Zumo....



Søteste Z



























Mamma kan du hjelpe meg med denne gale prikkefrøkna??? Mamma????















På mandag var det atter jobb.... og på kvelden var det teorikurs i Aoh.. Jeg skal gå vidergående kurs, og det kan bli spennende. Teorien var ikke forandret særlig siden jeg hørte den første gang for ti år siden,og det er synd og skam. Og når de i tillegg driver å snakke om ting de ikke vet hva de snakker om- så blir det bare pinlig og flaut..















På tirsdag skulle vi til dyrlegen å vaksinere og veie snuppa... Pga en litt spysjuk unge til sjåføren ble det en snodig affære hos dyrlegen.. Med blitrening, og ikke hoppe ned av bordet treningen gikk bra.















Snørra veier 26,4kg, og er i fin form og godt muskelsatt..















Pelsen ble undersøkt, og det var ikke sopp, trolig ikke parasitter så da står vi igjen med hormoner... Blir slitsomt hvis pelsen skal være slik 6mnd i året, vi får se koss det går.Ellers gikk vaksineringen smertefritt,og rabiesen er tatt-hehe føler jeg er litt kjepphøy nå, men men..















På onsdag lekte vi med Lotus igjen, like kjekt som alltid, ble bare litt jordetur pga råtten snø.. Men de brydde seg nada om slikt...















På torsdag var jeg og Monika på Hasla, fin tur.. Og vi fikk tatt fine slufsebilder, hihih... Så her er et utvalg av ukens bilder....Eller fotobøtta gikk til hel..... så det får dere ikke...

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv