onsdag 18. februar 2009

Lotus, og dum tabbe....




OG det var like koslig som det pleier å være.. og like vilt og heftig.. De gjorde veldig mye av det samme som de pleier- lekte, lekte masse.. Lotus beit Z i kinna så ho ut som en lakes filet,og Zebra hoppet på magen til Lotus, så han stønnet høyt.. Men de har det kjempegøy sammen..
Så var jeg på jobb, masse stress, og ellers rolig..
Så var det hjem til en kjempehappy Zebra som var så lei av å være alene..
Men gleden skulle bli kortvarig, jeg hadde nemlig planlagt badedag av prikkedyret.
Så inn i dusjen med seg,og line opp shampoene,og satt igang.. Vanligvis så tar en slik prosedyre ca 15 min, idag tok det 1 time.. og det hele var min skyld..
Jeg skulle nemlig være så flink å fjerne de røde laksefilene(ho blir så rød i kinna etter lek med lotus, masse bitemerker) så jeg smurte ho inn med sink, masse sink- det er jo utstilling til lørdag..
Det lille blondinemor hadde jo ikke tatt med i kalkulasjonen(og ja jeg har dyskalkuli) var at Zink ikke så lett går bort.. Det er særs vansklig å få bort- fasiken.. Så nå får hun være god og seig til lørdag- det setter nok dommeren pris på:(.... Gult er ikke kult....
Så fønet jeg henne etterpå- da var dagen ødelagt for Z sin del.. sukk,og så var det kloklipp...
Men ho ble litt gladere da ho fikk kveldsen.. og vi er nesten venner igjen..
Takk for en fin dag på jordene idag Lotus og Kjersti, e kjenner det i leggene ja... hehe


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flinke dere er til å blogge med masse bilder og greier. :)
Bad med zink var kanskje ikke det lureste?? :P hehe... men man får vel gjøre det beste utav det til lørdag. ;)
Så kjekt med linkene på siden, men savner min egen blogg der da......... :P

IM

Anonym sa...

Uff, sinksalve sitter nok bra seigt fast i pelsen...:( Håper du har fått der bort, men i tilfellet så kan du teste med zalo, zalo er jo veldig fettløselig.
Ønsker masse lykke til imårra! :o)Regner med å få med meg når Zebra skal i ilden, så vi sees imårra tuppa :)


Bloggarkiv