fredag 20. februar 2009

Deppeblogg...

Redigert litt:
Se Monka jeg klarte å legge inn bildet..hihihih
Nå har jeg tenkt masse,og heller til å dra opp til Bø.. Jeg er bare dårlig i magen,og har litt feber.. Bikkjeskinnet har sopp???(det vet vi ikke), men er veldig sugen på å hilse på kjekke dalmisgutter.....
Ang pelsen så har jeg bestilt time til tirsdag klokka 10, dette må jeg sjekke ut,og så kan jeg vaksinere og ta rabies i tillegg. Liker ikke dette med pelsen...
Men jeg er lite lysten på å bytte for.. men det regner jeg med blir svaret jeg får.. Så jeg skal printe ut masse info om vogh.. Jeg skal visst til dyrlege Marte
Ellers har jeg vasket masse klær mellom powernapene mine, og jeg har laget noen rare brødmuffins med ost og skinke..
Det startet som muffinsdeig, så manglet jeg noen ingredienser, og da ble den tranformert til brød deig.. Det smaker særdeles lite..
Nei, jeg skal tenke hardt litt til, men ender vel med å pakke,og be til høyere makter( som om de har begynt å høre på meg)... og håpe at jeg er frisk nok..
Nei, livet er litt bæsj i dag....
Dessuten forsvant strømmen- krise da jeg ikke hadde mer batteri på telefonen..

Som tittelen sier, en skikkelig deppeblogg..
Idag skulle jeg jobbet, bare fire timer,og så var det helg, og imorra er det Bø.
Jeg var på Egon i går, med en vennine veldig koslig, men magen min utover kvelden var ikke helt i form.... Så jeg putta i meg masse remedier, med vondt skal vondt fordrives.. vel nei det funka ikke...
Idag har jeg feber, vondt i halsen, og uggen i luggen.... Og nå er jeg hjemme fra jobb.. Kom meg halveis til jobb, men da jeg hadde spydd tre ganger, og var svimmel tok jeg fatt på returen.. Hater å være syk, er det rart så mye syk som jeg er da.. Kroppen er min største fiende!!!!
Og jeg liker ikke å være borte fra jobb, er liksom ikke lov når man bare er vikar.. Jeg får også dårlig samvittighet for at folk må jobbe hardere for at jeg ikke er der.. SUKK..:((((((
Er også veldig lei meg for at Bø kanskje ryker, hadde faktisk gledet meg, selvom lille snørra trolig går for gult..
Ang det hudproblemet ho har, jeg skal prøve en ting til, men funker ikke det, så blir det dyrlege.. Jeg tror det er sopp hun har i pelsen, er sikker på at det er det hun har i munnvikene.. Men de hårløse flekkene på kroppen er jeg mer usikker på..
Veldig mange tisper røyter når de har hatt innbilt, så kan jo være det også.. Men det er så flekkvis røyting.. Ringorm er det ikke, det klør og smitter til mennesker.
Og hun røyter enormt.. MASSE...bare spør Monka.!!
Jeg skal nå prøve å pense henne med hydrogenperikosyd, og gi henne olivenblad ekstrakt i maten.. Jeg skal i tillegg gi henne ølgjær.
Fikk noen tabletter av IM, som skulle være veldig bra, de har ikke fungert i særlig grad desverre.
Gir det en uke til, så blir det dyrlege.. Ellers er hun særs frisk og rask, bare problemer med dårlig, tynn pels.. Hun klør ikke, og viser ikke andre tegn på allergi- så jeg håper på det beste..
Alt er litt trist og leit i dag, en skikkelig deppe dag..
Vi som skulle gå tur med Sancho idag også, sukk- trist..
Jeg orker ikke engang tro at jeg blir bedre til imorra, og synes synd på Monka som jeg nå ødlegger for... OG im får ikke handla snørra til gult- alt er bare trist og leit.. Sutre sutre...
Har hørt kvinnfolk sier at mannfolk er så UTROLIG syke,og sutrete for den minste ting.. Jeg føler meg som et mannfolk idag, et sykt mannfolk.. SUKK igjen..
Beklager klagingen, måtte bare få det ut.
uhuhuhu, grine masse, stakkars meg....Og nå skulle jeg legge ut bildet via fotobøtta for det har Monka lært meg, og så er fotobøtta nede.. Buhuhuhuuhu... e vil ikke mer...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Uff, stakkars deg, høres skikkelig kjipt ut! Og kjempesynd om du ikke kommer til bø, hadde virkelig gledet meg til å treffe deg, og Zebra.. (Casper gledet seg og)
Håper du blir mirakuløst frisk som en fisk til i morgen jeg!

Reflexa sa...

Uff da! God bedring - herfra kan det bare gå oppover!

Anonym sa...

bare en kommentar på: IM får ikke handla snørra til gult...
vel. Det er jeg kjempeglad for!!:) Vi tok 3btk og CERT i stedet!!!! :D:D:D:D:D:D
grattis med den prikkeprinesse!! ;)


Bloggarkiv