fredag 13. februar 2009

Tur med Zumo- masse bilder....

Søte dumme Zebra, som slår seg selv med ballen.. Men du og du så artig det er ..
Jammen, Zumo, jeg vvil bare se på den fine ballen- jeg lover... åhåhåhå, fine Zumo, bare se på ballen- kan vel det.... Zebra smisker...

Fineste Gullunger dette..



Ikke faen om jeg gir meg sier Zumo.... zebra ser litt oppgitt ut..


E slipper ikke, e slipper ikke- sier Zumo.. Zebra er ikke vant til motstand fra den kanten.
Zumo pleier aldri ville leke med sånne ting, men idag tok han helt av- var kjempegøy å se han sånn..





Hiv og hoi gampen, komme så... Kan være Zumo nekta å slippe, men det løste Zebra med å bare dra han med seg.. Tyngda på sin side...




Juhu.. her kommer vi...







Sjekk stilen på Zebra.. elegant er trolig ikke ordet.. HAHAHAH






Au, var det vondt Zumo???








Kjempegøy leke...










E vil ha tak i den Ballen... Zumo er for kjapp og god til å finte..










Se så vakre og stilige isflak..










Her kommer go'jenta di - mamman min!














Tro om Monka føler seg i fare her.....











Søte sjenerte Zumo















Guttan kan løpe, ingen tvil om det..














Her kommer galskapen


































Zumo gir alt for å komme seg unna prikkejenta.. for han klarer lett å løpe fra ho..






































6 kommentarer:

monika sa...

Tusen takk for en toppers tur! Og hvilken ræser jeg hadde i dag da!! Det var jammen veldig overraskende! Og du og du for noen utrolige blinkskudd!! Syns jommen du begynner å få teken på dissa digitale greiene med zoom jeg nå - *nesten ikke misunnelig*

Anonym sa...

Kuule bilder, for noen tøysehunder :D De er heldige som har hverandre, så gøy å alltid ha noen å leke med. Det savner nok Casper.Og jeg.

Så på bildet i et av de forrige innleggene, der du kommenterte hvor muskuløs Zebra har blitt, la merke til det samme med min gutt i dag og, fikk tatt et bilde der han ser ut som en boler ha ha :D

Anonym sa...

så fiine vinterbilder. du er så flink til å ta masse bilder:) alltid moro sjekke ut siden din:)
ses snart i bø:)
hilsen line &co.

Anonym sa...

Heisann!
Ville bare innom og ønske dere en fin Valentinesday :o) Hils Rambo da! ;)

Anonym sa...

Er alltid så masse flotte bilder her, noen av bildene må man nesten bare le av, Zebra er flink til å øage rare grimaser på bilder altså hihi :D

Anonym sa...

Linken ja : www.doglegdesign.se


Bloggarkiv