onsdag 18. mars 2009

Helga som gikk.....

I helga som gikk var jeg på Jæren, feiret min bestemors 90 års dag, det var veldig koslig, og intenst. Mye mye folk, og mye å oppdatere seg på.... Jeg beskyttet meg selv litt med å ta bilder, jeg var en familiepaparazzi....Ellers var det mye søvn denne helga involverte. Jeg er kjempesliten,og sover mye for tiden- vårslapphet??? Men det var deilig å bo på hotell, spise deilig frokost, og bruke lang tid... At sengene ikke var så gode, pytt sann...Ellers har jeg hatt hyppig konktakt med Silje med rigden Sancho- hun har jo passet Snørra...

Og snørra har hatt det storartet. Hun har sjarmert nær familie hos Silje, innyndet seg hos samboeren, og har nok vært noget mye for Sancho- som tok det med stoisk ro...
Hun har fått masse turer, masse lek og morro.. og masse kos. Hun har også oppført seg eksemplarisk... Vært snill, rolig og grei..Sånt liker matmor å høre.. Beste komplimentet var kanskje: Jeg har lyst til å beholde ho jeg!. Det må jo være det ypperste kompliment enn kan få.......

Så alt i alt har jeg og Zebra hatt en fin helg, hver for oss- og det er jommen deilig det også avogtil...

Ingen kommentarer: