torsdag 12. mars 2009

Stressende dag.....phu

Igår var det som vanlig lek med Lotus,og de hadde det råmorro.. Dyktig slitne ble de også.. Det gjør godt for en sliten mor som skal på jobb.. En har ikke så dårlig samvittighet da..
idag begynte det rolig med tur i Bieskogen, med Monka og Zumo- det gikk fint for seg, litt lek og sprett ble det også.. Potesokken måtte på, da ho har herpa seg litt i foten.
Så skulle vi prøve å få litt service på de store butikkjedene, den var sørgelig fraværende... Savner de gode gamle butikkene, hvor en virkelig jobbet for kunden..
Så har jeg stresset rundt med pakking osv,og ringe rundt å få alle avtaler i havn..
Dette blir skummelt, vofsa skal til overnattingsparty for en hel helg til Sancho... E tror ho får det kjempegøy... Men her pakkes det forrasjoner, puter, leker og godteri til en hel arme....
Jeg skal være sosial i slektsbursdag..... Ikke akkurat favoritthelg å se frem till..
Nå ligger snuppa på sauskinnet,og nyter en rolig helg, mens mor svetter som en gris,og stresser som en gal...
Kos dere i helga.....JEg venter på at den skal være over..

1 kommentar:

Pia sa...

Æsj, for en dag.. Du har alltid litt å sette fingrene i du..! Og du er jo så flink å blogge, beundrer deg der.. :) Jeg har fått meg til å oppdatere, trist og fælt, men nå er vi back in buiss med valp her i huset..! *hjelp*