tirsdag 10. mars 2009

nå har mamsen gått amok med kredittkortet:(

Igår var jeg og møtte Chan, det var morro... Gosj, vil på mer tur med han ass-kul due..
Ellers måtte jeg hvis gjøre snåle ting som å sitte å se på mamma- det er lite morro når det er potensielle lekekamerater rundt meg hele tida... Lekte med en Bt også, og han var skummel kul... og hadde rare lyder, hihi.. Og fikk nå flørta litt da.. Chan hadde noen kjekke smårips til kompiser!!!
Mamma sitter i sofan å spiser kjøttkaker fra en boks.. det lukter himmelsk.. Jeg får avslutte, mamsen blir så sur når hun får siggel på tastaturet, hahhahhaa...

Jepp, jeg må ta over tøylene litt nå.. For hun bare driver å shopper på internett. Sier det er for å kunne trene meg bedre, eh- altså jeg er jo perfekt!! Skjønner ikke hva hun snakker om.. Trening???


Var visst noe om en leke også, det er gøyere. Lek er gøy, alltid!


Så har jeg lært å bråstoppe på parkett, og det er ikke lett!


Og så driver hun å maser om de derre greiene jeg skal stadig plukke opp å holde i munnen, tullete.. Mat skal man ha i munnen..


Nå håper jeg snart noen ringer å får mamman min ut på tur, for dette kan føre til kutt i formengden min- sukk....

Ingen kommentarer: