onsdag 17. desember 2008

Lotus, Canisgave, og konkurs...

Denne boka kjøpte jeg,og jeg tror jeg er fornøyd.. Har bare kikket kjapt igjennom, men virker veldig bra- inspirerende- kanskje jeg trener mer...
Bare kikket kjapt igjennom denne også,og den virker bra.. Ville nok hatt bredere appell til de mer tvilsomme til klikker hvis de hadde utelatt at alt ble klikket inn. Ellers en god bok, veldig Canis ånd....

Denne boka har jeg lyst på,og har tilogmed vurdert å melde meg på kurs til lørdag- men vi får se..Nope- var jo langt gokk i vold, så det ble det ikke noe av.. Jeg trenger en mann med bil..


Som sagt vi traff Lotus idag, men pga dårlig vær tidlig i turen tok jeg ikke med kamera, dumt-for det ble jo strålende sol!!!
Men de koste seg som vanlig de to, og lekte masse.. På slutten tødde Snørra veldig opp, og ville leke- men da var Lotus sliten..
Ellers har jeg funnet en som er like skeptisk til pitbulle og lignende som meg- men en god kombinasjon sammen mot frykten er vi ikke.. Jommen godt den hvite hunden var en jaktglad setter, hihihihih...



Vel hjemme var vi jo våte og kalde, så Zebra ble frotteret,og pytta inn i dekkenet.. HM, det var deilig.. Det var så deilig at nå tre timer etterpå vil hun ikke ta av seg dekkenet, tusta!. Jeg skal nå bestille litt mer fra Kifani- nei er faktisk ikke til meg- men Lotus!.. Tror jeg!
Så har jeg ringt til Askim Skomaker for å få fortgang i idmerkene jeg bestilte- da får jeg opplyst at den har gått konkurs -da kan jeg se langt etter den julegaven..!!!
Så da er vel tiden inne for litt mandarin, kakao og gavepakking?
Vi snakkes..




Ingen kommentarer:


Bloggarkiv