fredag 12. desember 2008

E elsker Zebra- idag har vært en god dag....OG når dagen er god er allting godt!


Det begynte med en tur med Monika, vi tok en tur på jordene med de to vofsene, men idag var det tydlig at Zebra har vondt, ho tripper,og krummer ryggen.. Vil helller ikke leke, eller daff idag.. Zumo så også sliten ut, der han trippet rundt på skara.. Tok ikke lang tid før skara var full av blodspor... Typisk whippet!!!

Så dro vi for å kjadde litt med hilde,og dingle litt rundt på dyrebutikken, alltid farlig område for meg- shoppelysten stiger!!! OG særlig når Hurrta har fått ny seler, sukk.. Holdt meg i skinnet!

Helt til vi dro til Buster's , der var prisene noe mindre,og dermed steg shoppelysten til uante høyder. Så e endte opp med en NY blå HURRTA sele, trengte jeg den(nei?!!!!!) Og fiskeolje... Ikke mer var jeg ikke flink? Zebra måtte være med inn for å teste selen,og det var jo rene godtebutikk for en stakkars utsultet valp- ho stjal en godteri til 3 kroner i et ubevoktet øyeblikk(synes det var tåplig at jeg ble nødt til å betale den-teit) Og hun ryddet godt under forreolene, flinke prikken....

Så stakk vi innom Europris som hadde sebraskinn(fake, hallo så slem er jeg ikke) så nå kjører prinsessen rundt med sebra skinn- stil skal det være!

Så var det tur med Ka...


Vi trippet, jepp trippet rundt på glatta med en fin prikk med ny hurrta sele(hihii, der ser dere jeg trengte den) Vi gikk en koslig runde i byen, og mimret over steder vi vokste opp, eller har vært mye.. Zebra fikk plutslig utviklet Lassie-gen, og var som klistret til mamsen sin side, selvom K var holdt ho.. Var jo litt rørende... Så dro vi en tur inn til sentrum, ikke planlagt men håpet jeg hadde godt med namnam.. Det gikk knallbra, helt utrolig flink.. Vofser var gøy, men fikk fin kontakt igjen.. SMASK til Zebra- fineste puppy. Men da var vi så slitne at vi dro rett hjem..

Der tok jeg bare å slapp henne rett inn i stua,og dro på butikken.. Aldri gjort det før.. Og hun hadde ikke rørt noe, tilogmed mandarinskallet på bordet,og sjokoladen i bollen lå urørt- åh det er helt herlig!!!!!! Fineste valp..


nå ikveld er det total avslappning, mi er slitne etter 6 timers aktivitet.

Jeg skal ringe til Kifani damen- jeg og Monka har funnet julegave til hverandre- hehe ditta kan bli rått...

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv