mandag 15. desember 2008

jippi første dag med vedfyring..

Zumo som solnedgangs elg
Så nå er det vinter, hehe- selvom det regner ute.. Jeg elsker lyden av knitrende flammer,og varmen som kommer... nå har varmepumpa Veronika fått litt ferie. Skal se om jeg og Zebra blir bedre i "pelsen" hvis vi vedfyrer litt mer.

Ellers har jeg jobbet idag,og dagen idag var litt- blæh dag.. alt var litt på skeive.

Særlig når jeg måtte stå i kø på posten. Og når gaven kom så var det store feil på den.. BLÆHHHHHHH!!!!!!!

Men jeg kom jo hjem til en særdeles fornøyd prikk, og et hus som luktet som et slakteri..


Hadde gitt ho en knoke før jeg dro idag, som "unnskyldning" for liten tur imorres... Og det var jo blod og slev utover hele golvet, og den knoken var god og kasen.. æsj.. Men Z var fornøyd!!!


Så har vi trent litt, og idag var hun med- deilig når hun har slike dager..

Vi har trent søk, selvkontroll(ikke lett for en dalmis). Vi har også trent litt lydighet, triks og diskriminering. Og jeg trener på å få opp drakamplysten i den lille ekspressen- den har gjemt seg godt- men titter frem..


Nå er det julekalender, middag, og VARME....... Kos dere videre..

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv