lørdag 19. januar 2008

Utstilling i Sandefjord

Hei, Her er et bilde av Zumo, til venstre og Spiff til høyre. Som du kanskje kan se, er Zumo noe mer, la oss si, uferdig og hengslete. Men han har sjarm, desverre så ikke dommeren det idag, og han fikk rød, og ble tredje best i sin klasse. Fikk fin, dog kort kritikk. Men vi prøver igjen.

Quila fikk sitte i bilen, jeg orket ikke være flink å trene henne på andre hunder idag.Ja jeg er pingle.

Idag har jeg vært hard, hun ville ikke ha mat, så hun fikk kun et rått kjøttben å gnage på.

Denne fargen på whippeten falt jeg for, pladask. Lekkert.

Imorra skal jeg på tur med Me og Tyson, gleder meg.

Grattis til Steinar som fikk Cert på Pippi, og Kai og Sissel som fikk Bir på Zid

1 kommentar:

IshMi sa...

Ja, helt enig, FANTASTISK farve! ...som jeg aldri før har sett.