torsdag 17. januar 2008

T&T på Tur

I dag var jeg, og M på tur med de to t'ene. Tyson og Tequila. Vi valgte å gå i skogen idag, selv om vi var litt bekymret for hvor greit det ville gå, ang flommen i det siste. Det var mye vann, til tider måtte vi gå gode omveier, og bruke litt fantasi. Hundene storkoste seg,og nøt å få være i skogen igjen. De lekte og koste seg, og prøvde å ta med seg halve skogen hjem. Ellers skinte sola idag, det var en deilig forandring, fikk nesten litt vårfølelse.
Når jeg kom hjem, var det rett i dusjen å få spylt henne, hun var gjørmete fra topp til tå. Fikk samtidig klippet klørne, når de er våte er det som å klippe i smør. Quila liker ikke klippelyden når neglene er tørre, så dette er helt genialt.
Ikveld trente vi på ukens utfordring, vinke. Og vi har klart det, jippi oss. Hun har det inne, selv med feil ord, og i stående. Gøy. ellers så trener jeg nå med maten, da hun ikke har kjempematlyst. Føler nesten jeg har en baby, når jeg sitter der med tint vogh, og belønner med småbiter på en teskje, hehe.
Har ikke funnet neste ukes utfording ennå, den kommer.

Ingen kommentarer: