lørdag 19. januar 2008

ENDELIG



Endelig tur i skogen med Mo og Zumo, det var jammen lenge siden. Pga ustadig vær ble det ikke tatt noen bilder på turen, men Zumo skal komme med en liten presentasjon senere.

Etter en deilig lang tur i skogen, hadde jeg avtalt med Siv at vi skulle møtes på taket på kjøpesenteret, og trene litt.

Hun jobbet tålig bra, trente fri ved fot med avstandsbelønning, og det var ikke lett.-Men vi greide det til slutt, selv om det ble noen små museskritt. Nemo var også en farlig utfordring, han kunne jo spise belønningen, og selv om jeg merket hun spente seg, og ble stram i kroppen. Klarte jeg såvidt å holde kontakten med henne.

Nemo var i lekehumør, se bildet.

Jeg trener Dekk med Quila, og pga slurvete innlæring, legger hun seg aldri ned på albuene, og jeg får det ikke til, SUKK. Sjekk bildet,sånn ligger hun, får det ikke vekk. Og får en mye trekk for dette i lydighetsringen?? Noen som vet???

Når vi kom hjem, fant hun ut at hun fremdeles var på sultestreik(frivilllig),og fikk dermed ikke mat. Har trent i belønningen hver dag for å holde henne litt i vekt, men lurer rett og slett på å bli knallhard, ikke gi meg før hun spiser igjen. Vi får se.

Ingen kommentarer: