torsdag 24. januar 2008

Marbleize Supreme More Extrem

Hei jeg heter Zumo, og jeg digger livet, jeg digger folk. OG over alt så digger jeg damer, damer er digg, jeg sier det igjen, Damer er DIGG!!!!!!! Ellers så digger jeg Tequila, yndlingsdama mi. Ho holder meg i øra, og sier hvor skapet skal stå. Jeg synes det er kjempgøy å være på tur og løpe som en tulling.



Her sjekker Tyson om jeg har vokst intelligensmessig, hehe. Jeg er kanskje ikke så glup, men du så sjarmerende!!!!!!!


Her poserer jeg, jeg er jo bare deilig. Ikke rart damene dåner(tante Evy, vil bare innskyte at dette er vel å strekke sannheten litt langt). Husk: Jeg er digg, og bare ELSK MEG

1 kommentar:

IshMi sa...

Ja...jo....du er jo helt digg, mildt sagt! (o:=

..hilser de 2 fine og fjonge og mildt sagt dåånende whippetfrøknene Scarlett og Sol på Holmlia i Oslo

Ps. Skriv til i@helhet.nu så får du bilder kjekken!

Pga. pote-hensynsløs laptop så skriver matmor Ishmahin Bøhn for oss (: