torsdag 17. januar 2008

Kløvtur


I går dro vi på kløvtur, Quila var vel ikke overbegeistret.Det pøsregnet så det ble ingen bilder av turen. Men kløven var på 4kg, og det er det hun tåler nå, jeg øker gradevis. Det ble vel en litt tøffere tur enn forventet da det var masse snø, eller store mengder vann, noe som gjorde det hele litt tungt og uvant. Det hjalp at det kom en skoleklasse forbi med gøye unger som ville hilse, Quila fikk oppmerksomhet, og jeg fikk trent på pen hilsing.

Var en våt og sliten hund, som synes det var deilig å ligge i buret å slappe av.

På kvelden trente jeg henne litt, og hun fikk tørrfor i en Iqball, kjempegøy synes Quila.

De dagene jeg jobber, merker jeg at Quila får mindre oppmerksomhet og trening. Det gjør meg ingenting, bare jeg er flink de dagene jeg ikke jobber. Og jeg tror hunden også har godt av noen rolige dager av og til.

Ingen kommentarer: