lørdag 10. juli 2010

Sommer, jordbær, makrell og vennskap:)


I går var jeg hos mine foreldre, og vi hadde stekt makrell- det er sommermat!:)

Ellers ble det masse prat, Z koste seg med å snuse rundt i hagen, og spise markjordbær:)

Fikk de også til å se på TV2 sitt Sommerspill fra Arendal- det var en pinlig affære:(..

Snart blir det storinnrykk av søsken og tantebarn- da blir det livat.

Ellers har vi kost oss i hagen, slappet av i sofan og trent litt tricks:) Vi har fått ganske mye nytt på reportoaret- spennende:).

Hver morgen er jeg ute i hagen å henter meg modne jordbær- LUKSUS!

Idag traff vi Lotus på tur, og de fikk en koslig tur i skogen, der var det litt kjøligere- de fant hver vannpytt som var å oppdrive:)

1 kommentar:

Kirsten sa...

Hei Evy og Zebra,
Godt å se det er bedre hos dere nå, at Zebra igjen er i litt aktivitet ;-)
Og som så mange ganger før er jeg så imponert over dine bilder. Flotte!!
ser også Zebra liker jordbær som sin søster, bare at Nivea tar de jeg skal ha. Må kjøpe jorbær selv om jeg har i hagen....
Håper dere får en fin sommer og at zebra holder seg fin utover.
Klem fra oss i sande