torsdag 29. juli 2010

Dommedag

I går så jeg 2012, og det mot mitt bedre vitende. Jeg blir jo skremt fra vett og samling- hjelpes!!
Skumle greier, og stemmer det så ligger vi jo tynt ann..
Men hvis det stemmer så kan jeg jo bare drite i å resirkulere- det er det jo lite vits i..
OG betale skatt,og avgifter- eh eller blir kanskje tatt før det er gått to år- okei drøye den
Jeg skal sløse vekk alle pengene mine, de kan jeg jo ikke ta med meg, hvorenn jeg nå ender opp!
Jeg kan spise meg feit og lykkelig, for jeg skal jo dø uansett.
Jeg må jo kjøpe mer halsbånd og stuff til bikkja, vi har jo ikke lenge til sammen igjen- like greit at en dør med pent halsbånd!:)
Og alt jeg skal få gjort- tur til USA, ri på en sebra( bare fordi), lese flere bøker, se mer tv(altså hva skjer med Dr House??), gå masse turer, ligge i telt ute, få meg en hvit tiger(bare fordi jeg kan) reise til Paris, bli verdensmester i ett eller annet, dra til Las Vegas og nekte å bruke en krone(igjen bare fordi jeg kan), Dollywood, Disneyland, se Les Miserable en gang til, le av raske menn, og grine av Free willy, dra på hvalsafari, dra til england, reise med orientekspressen og alt mulig annet.
En trenger ikke å tenke på at en skal spare penger til fiksing av hus eller eiendom- den blir jo totalt herpet.
Og siden jeg vil ha en hund til- må jeg kjøpe den nå, for jeg har jo under to år med ny hund. HM- tenke..
og hvis dette skjer, da må jeg jo finne på et vis å få avlivet dyrene før dette skjer- for de skal ikke lide- greit at jeg kan lide, men ikke de. Skal ikke ha noen æsjete drukninger her nei! Da må jeg skyte de kanskje, da må jeg melde meg inn i en pistolklubb å få våpenlisens- det kan bli en utfordring.
Eller jeg kan få en sprøyte fra dyrlegen- gleder meg til den argumentasjonen.
Hva med sovepiller- ringe fastlegen prompt!!

Men hva hvis jeg gjør alt dette og så er det feil- det skjer ingenting(litt sånn som overgangen til 2000)- Da sliter jeg!!!
ÅH det er ingen god ide for blondiner å se slike filmer- kødder med hjernen min!

Ingen kommentarer: