mandag 19. juli 2010

Halloi..


Det er jo sommerferie, og da går alt litt i dvale:)

Vi har vært travle, sosiale og varme og våte:).... Sommer rett og slett..

Men nå er det vel på tide å ta seg litt i nakken og begynne å trene litt. Vi har jo trent litt triks i sommer, til stor glede for tantebarn:=).. De synes det var enda mer imponerende at hun klarte å finne pølsebiter i trær- det var STORT!

Vi har vært på Sabeltannforestilling, dyreparken, grillet, spilt settlers, og kjaddet og kost seg med familie. Vært rolig for Z, og det har nok vært lurt, hun har ikke hatt det så greit den siste uka- vil ikke spise igjen, og er stiv og har nok mye vondt. Når tilogmed pappan min ser det- ja da er det noe:))))

Men snille pappan min har laget port og nytt gjerde til meg, nå skal det teste ut- det betyr: Odin, Nala og Lotus besøk, hehe:)


Som sagt vi skal trene med Nala imorra, det trengs, skal bli spennende å se om det går greit,. Er jo ikke så lett å trene en hund som ikke vil ha godbiter, og på dårlige dager har hun lite lekelyst også- selvom den er blitt mye bedre:) Her er også en blogg jeg kjenner meg igjen i:



Så håper vi det ordner seg med kurs, utstillinger,jobb, trening osv....

Kos dere videre

1 kommentar:

Ann Kristin sa...

Ikke det at jeg har noe med det !! Men...,hvis Zebra har vondt og er stiv, er det ikke da litt voldsomt med besøk av andre hunder. Ihvertfall om det blir lek,fart og morro. Og det blir det vel som regel.Hunder kan ofte presse seg lenger enn det de har godt av, under det vi ser på som lek. Og forvente lekelyst og topp treningslyst av en hund med smerter er også litt mye. Men det er nå bare min mening. Og som sagt jeg har ingenting med det. Dette er ikke ment som kritikk, og jeg håper det ikke blir tatt ille opp.

Mange hilsner fra Ann Kristin.