tirsdag 15. april 2008

Piknik og tur til slakteriet

Står og speider etter Zumo, klar til en løpetur til.....
Søren her måtte jeg(Zebra)bite i gresset(lyngen)
Men her skremmer jeg Zumo, med mine sylspisse synåler, så det så.....


Vi dro til Granestua, og gikk litt innover før vi stoppet, og vi tobente spiste litt, mens barna lekte i lyngen..Merket at idag var hun sliten, og litt liten futt i...har vært veldig mye i det siste.. Hun har ikke fått en hviledag på 4 dager, det er tydligvis i overkant mye...
Hun ville ikke spise frokost idag, men med vogh til lunsj gikk det ned...Hun vil helst bare sove, så nå blir det rolig resten av dagen..
Vi dro innom slakteriet for å forhøre oss om priser og kjøtt til hundene...
Var jommen mye rart en kan spise hvis en er hund, og har allerede bestemt at etterhvert skal hun få prøve: Storfe Jur, Saueører, Griseinnmat, Lammenyrer, hm, høres det ikke godt ut...
nå sover hun i sofan, det gjør jeg også mer eller mindre, frisk luft med en god venn, og kyllingvinger og ertepeiser til lunsj.... Da blir en sliten i både kropp og sjel....
Kos dere videre..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid koselig å titte innom Bloggen din,litt nyheter hver dag er mye bedre enn ingen..
Nå går det knallfort til utstilling i mai, gleder meg til å treffe dere "live"
Hilsen Trude og Timian

evy sa...

Så koslig... Gleder oss til å dere Live i Kristiansand, blir koslig... Har jo fulgt dere gjennom bloggen veldig lenge...


Bloggarkiv