tirsdag 15. april 2008

Kurstrening på Hove, og et bullemøte

Har dere sett noe så nuddelig...

Han er en 12 ukers tøff bullegutt,som heter Truman..Han og Zebra fant tonen med engang, og de lekte så godt sammen, var nydelig å se på..De virkelig koste seg sammen....

Ellers fikk jeg trent litt med henne, trente masse kontakt, litt lineføring, og noen sitter..Trente også litt stå... Var fornøyd med kontakten selv om det var hunder rundt og fremmed sted... Men neste gang må jeg ha klikker med, tuller med ordet mitt, og da blir det rotete og ueffektiv trening..
Ellers fikk vi sosialisert oss godt: Vi møtte masse hunder, snille voksne hunder, det er herlig...
Vi møtte boxeren Nuch Kvadratens Lasso som er fantastisk med valper, og det viser seg at hunden min har et veldig godt språk, og kan både underkaste seg, og vise seg litt tøff....
På slutten hadde vi litt lek, sammen med Chan, Sankt Bernardvalpen Tulla?, Labradoren Melvin 12år, som hoster og harker, og har masse rare spennende lyder, kjempebra med slike hunder også... Også Lasso....

En kjempefin kveld med masse inntrykk, så det var godt å komme seg hjem til senga si...
PS: ikveld var en vakker solnedgang, og jeg hadde ikke kameraet fremme...
Beklager mangler på bilder, men glemte helt å ta bilder...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei vennen.

tusen takk for en god lekestund i går. Vet ikke hva som skjedde med Chan men... noe skjedde!! hahahaha


Mvh
Hilde og Hundene

evy sa...

At noe skjedde kan man trygt si, hehe... Gleder meg til flere sånne..


Bloggarkiv