søndag 20. april 2008

Klagebrev fra Zebra Prikkeprinsessa...

Lissom søt...




Nå har noe tragisk skjedd, noe som har rystet meg inn til margbenet(hm, det er godt, med margben, slurp). Verden min som jeg kjente den er blitt skummel og uforutsigbar. Jeg er en prinsesse uten rettigheter, og jeg er krenket!!!!


Her forleden tok min matmor(som jeg ellers elsker og stoler på), og lurte meg inn i en slags boks... Og utav det blå, kom det et forferdelig regnvær, det pøste ned, det rant inn over alt... Og matmor bare flirte og lo(det pleier hun ikke å gjøre når det regner)...Og ikke nok med at min pene toprikkete pels ble våt(usj), så tok matmor noe ekkelt i pelsen min, og virkelig gnudde den inn, det luktet fryktelig.... Hva skjer, tenkte jeg, og prøvde desperat å komme meg ut, men disse veggene var glatte.


Så sier matmor: Nå skal vi gjøre noe deilig... Jippi, tenkte enfoldige meg(dette var før jeg forsto hva som ventet). Matmor hev noe mørkt og levende over meg, som truet med å kvele meg, og jeg knurret alt jeg var god for, mens dette prøvde å krype inn i munnen min...


Langt borte, hørte jeg matmors stemme: er det ikke deilig å bli tørket og få litt massasje!!!


Hva her blir jeg nesten drept, og hun synes det er deilig!!!!!!!! Jeg prøvde desperat å komme fri, og endelig, endelig kunne jeg puste... SÅÅÅÅÅÅ: kommer matmor med en duk jeg skal gå med på ryggen, så jeg ikke fryser mens jeg tørker litt i solen...Hallo!!! Vet du hvor dum man ser ut med duk på ryggen???


Og ikke nok med det, der kom matmor dinglende med giljotinen,ble lagt på rygg(fornedrende) og klippe, klippe klør...(e hater det)Men det hjelper med alle de godbitene en får i munnen imens...Så tror du ikke matmor drar fram en flat strikkepinn, og diller enda mer med klørne mine(det heter å file klør, min kjære mugne datter).


Sukk, det kommer mer, så mens jeg endelig får rigget meg til i sofan, så tror du ikke matmor drar fram "storeøye", og knipser bilder av meg.... og ikke pene som av mitt søte fjes, eller min vakre kropp, nei av klørne mine... Hallo!!!!!!


Som dere skjønner, en prinsesse lever hardt....

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv