onsdag 9. april 2008

Bildeblogg med ACTION

Øh hei, dette er for voldsomt..
Løper full fart på stranda...
Klarer fint et par hopp også jeg...
Hei,hva spiste du til middag???
Fått øye på noe spennende..
Legger meg klar..
og attakk....
Hoisann reddet meg unna..

Zumo i et vilt øyeblikk
E holder følge jeg mor....
Smask til deg Zumo
Dagens blinkskudd..................................


Deilige pinne, du skal dø, dø døøøøøø
Heisann Sveisann, sånn i forbifarten...



Den pinnen vil jeg ha....
Få den Zumo, jeg er prinsesesse....
Uff, han Zumo løper jommen fort
Men jeg avskjærer han....




Tungt mamma, fryktelig tungt....
Zumo svever avgårde
Løpe på flytebrygge var kjempegøy
Zumo løper full fart, herlig syn











2 kommentarer:

monika sa...

Vi har noen herlige små kryp :-) De kommer til å få mange artige stunder sammen fremover!

Anonym sa...

Herlige bilder og fine kommentarer :)


Bloggarkiv